16.04.2014

Про підсумки розгляду звернень громадян в Роздільнянській районній державній адміністрації за 1 квартал 2014 року в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року

Протягом I кварталу 2014 року до Роздільнянської районної державної адміністрації надійшло 156 звернень, що на 17 звернень або 9,8% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року. 
З вищих органів влади районною державною адміністрацією протягом I кварталу 2014 року отримано 12 звернень, за аналогічний період 2013 року було 19 звернень. 
До районної державної адміністрації за I квартал 2014 року надійшло 15 колективних звернень, в минулому році за аналогічний період було - 20. У колективних зверненнях порушувалися питання водопостачання, електропостачання, газифікації населених пунктів тощо.
Повторних звернень протягом I кварталу 2014 та 2013 року не надходило.
За характером питань, порушених громадянами у зверненнях за I квартал 2014 року, чільне місце займають питання:
- аграрної політики і земельних відносин – 82(52,6% - виготовлення землевпорядної документації, розрахунку за здані в оренду паї тощо).
- комунального господарства – 27 (17,3% - водопостачання, електропостачання, ремонту доріг, газифікації населених пунктів тощо);
Розгляду звернень даних напрямків приділяється особлива увага та посилено контроль за наданням повних та обґрунтованих відповідей.
За I квартал 2014 року з питань соціального захисту надійшло 10 звернень. З приводу надання матеріальної допомоги районною державною адміністрацією було розглянуто 6 заяв, на які надано ґрунтовні роз’яснення.
За I квартал 2014 року до районної державної адміністрації від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня" звернень не надходило.
Від представників пільгової категорії громадян протягом I кварталу 2014 року отримано 12 звернень, в яких в основному були порушені питання призначення соціальних допомог, землекористування, надання житла тощо. Керівництво районної державної адміністрації приділяє особливу увагу вирішенню проблем, порушених у зверненнях цих категорій громадян, звернення вказаної категорії громадян знаходяться на особливому контролі.
Відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації №1094/А-2012 від 22.11.2012 у відділі комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації функціонує телефон довіри. Телефонні звернення фіксуються у журналі. Протягом I кварталу 2014 року дзвінків не надходило.
Крім того, згідно розпорядження голови районної державної адміністрації №1095/А-2012 від 22.11.2012 функціонує постійна гаряча телефонна лінія. Протягом I кварталу 2014 року прийнято 22 дзвінки, в яких в основному порушені питання відсутності електропостачання.
Відповідно до розпорядження тимчасово виконуючого обов’язки голови районної державної адміністрації № 669/А-2013 від 30.12.2013 затверджено графік та тематику проведення щотижневої «прямої телефонної лінії» на I півріччя 2014 року. Отримані звернення реєструються у журналі. За I квартал 2014 року прийнято 9 дзвінків.
Для надання допомоги громадянам, що звертаються до районної державної адміністрації, розміщено стенд з інформацією, яка постійно оновлюється, про структуру районної державної адміністрації з наданням адреси, телефонів, прізвищ посадових осіб, іншими матеріалами, які допомагають громадянам конкретизувати свої звернення на адресу того чи іншого керівника. Також розроблені зразки заяв, які розміщені на інформаційному стенді та офіційному веб – сайті районної державної адміністрації завдяки яким громадяни мають можливість правильно оформити звернення та уникнути повернення та відмови у розгляді звернення на підставі статей 5 ,7, 8 Закону України «Про звернення громадян».
Розпорядженням тимчасово виконуючого обов’язки голови районної державної адміністрації від 27.12.2013 № 664/А-2013 затверджено склад та Положення про постійну діючу комісію з питань розгляду звернень громадян при Роздільнянській районній державній адміністрації. За I квартал 2014 року проведено 3 засіданні комісії. Підсумки роботи комісії оформлюються протоколами та рішеннями, які направляються причетним згідно з наданими дорученнями.
Розпорядженням голови районної державної адміністрації № 639/А-2013 від 18.12.2013 року затверджено графік особистого прийому громадян керівним складом районної державної адміністрації, яким передбачено щотижневе проведення особистих прийомів громадян, у тому числі в позаробочий час (по суботах). Також щоквартально затверджуються графіки виїзних особистих прийомів громадян головою та заступниками голови районної державної адміністрації. За 1 квартал 2014 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 20 особистих та 16 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 43 громадянина.
Районною державною адміністрацією і надалі продовжуватиметься робота щодо забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, посилення персональної відповідальності керівників усіх рівнів за вирішення питань, що порушуються у зверненнях, особливо найменш соціально захищених категорій громадян, удосконалення та проведення «гарячих телефонних ліній» для встановлення діалогу з громадськістю, забезпечення безперешкодного прийому громадян, об’єктивної і вчасної перевірки фактів, викладених у зверненнях, фактичного поновлення порушених прав і інтересів громадян.