Призначення пенсії “в один дотик”

  Головне завдання, яке стоїть перед органами Пенсійного фонду України – покращити обслуговування відвідувачів Фонду, мінімізувати витрати на оформлення пенсій часу та людського фактору.  Отже, Пенсійний фонд України працює над розвитком надання дистанційних послуг через веб-портал різним категоріям: не лише працюючому населенню, а й пенсіонерам.

 З цією метою Фондом запроваджено нову автоматизовану систему призначення пенсій, що сама визначає найбільш вигідні умови для отримувача. Це кардинально змінює технологію обслуговування громадян.  Послуга в “один дотик” – це лише одне відвідування установи.

 Ця послуга працює через Інтернет через веб-портал електронних послуг Фонду.

 Сервіс призначення пенсії в “один дотик” є однією зі складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі (“Е-ПЕНСІЯ”), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

 Cервіс передбачає:

    - подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом);

    - після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

  Впровадження такої системи спрощує взаємодію громадян з Пенсійним фондом України, дозволяє зменшити витрати часу осіб, які звертаються за призначенням пенсії, забезпечує максимально комфортні умови для отримання послуг, не виходячи з дому.

 Людина може самостійно подати через портал Фонду усі документи, які необхідні для отримання пенсійного забезпечення. І відповідно, звернутися до відділення, коли їй/йому прийде відповідна СМС, і отримати посвідчення.

Для того, щоб подати заявку онлайн, необхідно пройти кілька етапів: