Отримані реєстраційні та гарантійні внески. Що робити з цими коштами?

Територіальні громади почали активно використовувати електронні аукціони для передачі в оренду комунального майна. Нові процедури призводять до нових питань.

Після проведення електронного аукціону на рахунок бюджетної установи - орендодавця надійшли кошти реєстраційних внесків учасників та частина гарантійного внеску переможця аукціону. Рахунок передбачено для надходження орендної плати, а не для таких надходжень. Як бути у цій ситуації?

Відповідь може бути корисною і для інших громад. У роз’ясненні експерти Програми DOBRE розібрали:

  • основні нормативні документи, які регулюють правові, економічні та організаційні відносини, пов’язані з передачею в оренду майна;
  • як вираховуються суми реєстраційного та гарантійного внеску;
  • що має відбуватися з реєстраційним та гарантійним внесками після проведення аукціону, яка їх подальша «доля»;
  • виключення, за яких гарантійний та реєстраційний внески не перераховуються переможцю аукціону;
  • на який рахунок мають бути перераховані ці кошти та як правильно відобразити такі операції на рахунках бухобліку?

ЗАВАНТАЖИТИ роз'яснення.