09.01.2020

Розпорядження "Про організацію громадських робіт на підприємствах, в установах, організаціях Роздільнянського району Одеської області на 2020 рік"

 

УКРАЇНА
ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ
РОЗДІЛЬНЯНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 
09 грудня 2019 року № 644/А-2019

 
Зареєстровано в Головному
територіальному управлінні юстиції
в Одеській області
«23» 12. 2019 року за № 144/1679
Уповноважена особа органу
державної реєстрації____________

 
Про організацію громадських робіт на
підприємствах, в установах,
організаціях Роздільнянського району
Одеської області на 2020 рік

 

Відповідно до статей 6, 24, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 31 Закону України «Про зайнятість населення», Порядку організації громадських та інших робіт тимчасового характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 175 (зі змінами), з метою забезпечення тимчасової зайнятості зареєстрованих безробітних; осіб, які перебувають на обліку в територіальних органах  

Державної служби зайнятості, як такі, що шукають роботу; працівників, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 відсотків передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції:


1. Організувати у 2020 році на підприємствах, в установах, організаціях Роздільнянського району проведення громадських робіт, що мають суспільно-корисну направленість, економічну, соціальну та екологічну користь для району.

 

2. Визначити перелік видів громадських робіт, що мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам району та сприяють соціальному розвитку на 2020 рік (додаток 1).
3. Визначити перелік місцевих рад на яких планується організація громадських робіт на території Роздільнянського району у 2020 році (додаток 2).

 

4. Фінансування організації громадських робіт здійснювати за рахунок коштів місцевих бюджетів, роботодавців та інших не заборонених законодавством джерел. Фінансування організації громадських робіт, до яких залучаються зареєстровані безробітні та (або) працівники, які втратили частину заробітної плати, здійснювати за рахунок коштів місцевих бюджетів та (або) коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
За рахунок коштів Фонду здійснювати насамперед фінансування організації громадських робіт, кошти для фінансування якої виділено з місцевих бюджетів.

5. Роздільнянській районній філії Одеського обласного центру зайнятості (Кукішевій О.П.) здійснювати направлення зареєстрованих безробітних; осіб, які перебувають на обліку в територіальних органах Державної служби зайнятості як такі, що шукають роботу; працівників, які втратили частину заробітної плати внаслідок вимушеного скорочення до 50 відсотків передбаченої законодавством тривалості робочого часу у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції на тимчасові робочі місця згідно укладених з роботодавцями договорів.

 

6. Це розпорядження набирає чинності з 01 січня 2020 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.

 

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації.


Голова районної
державної адміністрації Н. БАРАНЕНКО


Перелік
видів громадських робіт,
що мають суспільно корисну спрямованість, відповідають потребам
району та сприяють соціальному розвитку на 2020 рік


1. Упорядження меморіалів, пам'ятників, братських могил та інших місць поховання загиблих захисників Вітчизни, утримання у належному стані кладовищ.

 

2. Благоустрій та озеленення територій населених пунктів, об'єктів соціальної сфери, зон відпочинку і туризму. Ліквідація сміттєзвалищ та снігових заметів в населених пунктах. Екологічний захист навколишнього середовища.
3. Роботи з відновлення, ремонту та догляду пам'яток архітектури, історії та культури, заповідників.

 

4. Прибирання та утримання в належному стані придорожніх смуг, вирубка чагарників вздовж доріг, упорядкування автобусних зупинок, вулиць.
5. Відновлення та благоустрій природних джерел та водоймищ.

6. Роботи на будівництві або ремонті об'єктів соціальної сфери: шкіл, дитячих дошкільних закладів, спортивних майданчиків, закладів культури і охорони здоров’я, територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) притулків для дітей у справах дітей та інших об’єктів соціальної сфери.
7. Догляд за особами похилого віку та інвалідами, дітьми-сиротами, за хворими у закладах охорони здоров'я, а також допомога одиноким похилим громадянам по обробці присадибних ділянок, заготівка палива, поточний ремонт житлового будинку, супровід інвалідів по зору.

 

8. Роботи, пов'язані з ремонтом приватних житлових будинків одиноких осіб, ветеранів війни, інвалідів, що проводяться за рішеннями органів місцевого самоврядування.
9. Роботи, пов’язані з ремонтом об’єктів теплопостачання та водопостачання, вулично-дорожньої мережі.

 

10. Сільськогосподарські та лісогосподарські роботи.
11. Організація профорієнтаційної та психологічної роботи з школярами, організація та забезпечення безпеки дітей на автодорогах.

 

12. Робота з інформування населення про порядок отримання житлових субсидій та робота з документацією, участь у соціологічних опитуваннях,.
13. Впорядкування територій населених пунктів з метою ліквідаціїнаслідків надзвичайних ситуацій, визнаних у встановленому порядку відповідно до діючого законодавства.
14. Супровід, догляд, обслуговування, соціально-медичного патронажу осіб з інвалідністю або тимчасово непрацездатних, надання допомоги сім’ям, члени яких загинули, постраждали чи є учасниками АТО та зазнали негативного впливу внаслідок збройного конфлікту тощо.


Керівник апарату районної
державної адміністрації          О. ГОЛОВКО


Перелік
місцевих рад на яких планується організація громадських робіт на
території Роздільнянського району у 2020 році


1. Роздільнянська міська рада;
2. Бецилівська сільська рада;
3. Єгорівська сільська рада;
4. Єреміївська сільська рада;
5. Старостинська сільська рада;
6. Степова сільська рада;
7. Степанівська сільська рада


Керівник апарату районної

державної адміністрації О. ГОЛОВКО